کد خبر: ۵۴۲۸۹

تاریخ انتشار: ۰۷/اسفند/۱۳۹۵ – ۱۷:۲۸

نمایشگاه هاى بهاره به نفع مصرف کنندگان است


خبر داد و گفت:عرضه شکلات در این نمایشگاه ها با ١٠ تا ١٥ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.


به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از میزان، جمشید مغازه اى در ارتباط با ایجاد نمایشگاه هاى بهاره و نظارت بر عرضه محصولات در این نمایشگاه ها، اظهار کرد: شرط حضور تمامى کسانى که در این نمایشگاه ها حضور پیدا میکنند عرضه محصولات با کیفیت مناسب و عرضه محصولات با تخفیف١٠ تا ١٥ درصدی خواهد بود بنابراین هرکس در این نمایشگاه ها حضور دارد این شرایط را پذیرفته است.


وى افزود: با توجه به این که در سال جارى رکود بر بازار حاکم بوده و با نزدیک شدن به روزهاى پایانى سال، شاهد رونق بازار نبوده ایم، طبیعتا خیلى از واحدهاى صنفى مشتاق به حضور در این نمایشگاه ها هستند.


دبیر انجمن شکلات و شیرینى با بیان این که نمایشگاه هاى بهاره به سود مصرف کننده است گفت: برگزارى این نمایشگاه ها و جشنواره ها از دو دیدگاه قابل بررسى است از سمتى واحدهاى صنفى که پس از یکسال منتظر فروش بالا در روزهاى پایانى سال هستند و از سوى دیگر مصرف کنندگانى که دلخوش به خرید با قیمت پایین تر از عرضه محصولات در فروشگاه ها و مغازه ها هستند لذا این امر باید در نظر گرفته شود که بیش از هر چیز باید نیاز مصرف کننده در نظر گرفته شود.


مغازه اى با اشاره به افزایش صادرات در سال جارى، خاطر نشان کرد: در حالى که در ماه هاى گذشته فروش داخلى به علت رکود شدید به پایین ترین سطح خود رسیده است، صادرات در سال جارى با افزایش ۷درصدى روبه رو بوده است.


وى در ارتباط با نرخ گذارى براى عرضه شکلات در بازار گفت: در صنعت شکلات نرخ گذارى بر اساس فرمول بر عهده تولید کننده بوده و این فرمول بر اساس قیمت تمام شده محصول بعلاوه حاشیه سود تولید کننده بوده است.


دبیر انجمن شکلات و شیرینى، در ارتباط با هدفگذارى براى صادرات در سال آینده، اظهار کرد: با توجه به این که بازارهاى منطقه دستخوش مشکلات و مسائل حاشیه اى هستند براى تثبیت و افزایش صادرات تولیدکنندگان بیشتر تمرکز خود را بر بازارهاى اروپایى مخصوصا اروپاى شرقى متمرکز کرده اند و موفقیت هاى خوبى در این زمینه حاصل شده است.


 

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما